salamualaik.. salam kembali... hue3...
post kali ini menceritakan about program sehari bersama permaj
@ family day permaj..
yg dihadiri pelajar first year, exco2, alumni2 dan penasihat PERMAJ serta tetamu istimewa En. Hairi ( s/u Dato' Khalid Nordin ).
tetapi.. pada hari itu, semua orang sangat istemewa...('_~)


aktiviti2 yang agak santai dan menghiburkan, program ini diandaikan sangat best dan relaks..
hue3.. bertepatan tema " santai dan Kemas"..


terima kasih diucapkan kepada Alumni2 PERMAJ kerana sudi hadir dan memberi sokongan..
tapi, x dpt ramah mesra ngan diorg.. hue3...


aku harap, peserta2 yang join pda kali ini akan merasai betapa seronoknya apabila memasuki keluarga PERMAJ... (*_*)
"permaj adalah kita, kita adalah permaj"...
go pie.. go pie... ( cheers group bocer )


barisan penasihat2 PERMAJ...
Dato' Mohamad Abd. Razak, Tuan Hanafiah, Tuan Jamal, Dr. Salleh....

makan malam yg agak sempoi bahasa~~.....
malam yg paling sopan dalam sejarah hidup !!!!!..... terlalu soft spoken.. hahahhaa...
makan ngan "org2 Besar" la katakan....
smpi nasi bertaburan dilantai, nsib baik AYAM x terbang... hahaha...


Ucapan : Terima kasih diucapakan kepada ex-officio I & II aku... kerana terlalu banyak membantu dan menolong aku dalam mengendalikan program ini... sangat2 berterima kasih... x lupa juga kat kak suriya, zharif, apis rais, meen, azie, wak kong, wak cer, tahir dan yg lain2 kerana byk membantu aku... sangat2 terharu dengan bantuan korg.. sob3x...
andaikata byk kekurgan aku dlm mengendalikan progrm ini... aku mintak maaf sgla kekurgan ini.. semoga Allah swt membalas jasa korg..
" Sayang PERMAJ"...
hue3

0 comments:

Post a Comment

Walid wa Ummi

Walid wa Ummi

About me

simple person... haha.. aku suke pakai baju pagoda dan kain pelikat bila di rumah mahupon di hostel... angin akan masuk menderu bile berkain pelikat.. hahaha.. nyaman je beb...sejuk...gigil..hahahha...

aku pendiam, x peramah sgt...

x tau la sbb pe..

yg penting bkn tekanan perasaan.. hahahahaha...

sUksiS vs JamEs BeaN

sUksiS vs JamEs BeaN

Followers

permaj adalah kita. kita adalah permaj

permaj adalah kita. kita adalah permaj